ذوب آهن طلب بازیکن صربستانی را پرداخت می‌کند

ذوب آهن طلب بازیکن صربستانی را پرداخت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه ذوب‌آهن قصد دارد رقم قرارداد بیدوف را حداکثر تا 72 ساعت آینده به حساب منتقل کند.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) امروز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال مسدودی پنجره نقل و انتقالاتی ذوب‌آهن را اعلام کرد. دلیل این مسدودی، شکایت «دارکو بیدوف» بازیکن سابق و  صربستانی سبزپوشان  بابت عدم دریافت مطالبات 12 هزار دلاری وی است. البته با توجه به محاسبه هزینه قضایی و جریمه دیرکرد احتمالاً این هزینه تا 18 هزار دلار افزایش پیدا کند.

این در حالی است که باشگاه ذوب‌آهن امروز خبر توافق خود با مهرداد رضایی بازیکن سابق مس رفسنجان را اعلام کرد؛ البته  با این اوصاف فعلاً بازیکن مذکور نمی‌تواند قرارداد خود را ثبت کند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که باشگاه ذوب‌آهن رقم 600 میلیون تومانی بازیکن مذکور به همراه هزینه دیرکرد و قضایی را آماده کرده است. ولی با توجه به در پیش بودن تعطیلی آخر هفته کشورهای اروپایی( امروز و فردا)، ذوب‌آهن قصد دارد رقم قرارداد بیدوف را حداکثر تا 72 ساعت آینده به حساب منتقل کند.

گفتنی است مهاجم سابق گاندوها شماره حساب خود را به مدیران این باشگاه اصفهانی اعلام کرده است و از این جهت مشکلی وجود ندارد.

با توجه به مبلغ کم قرارداد مشکلی برای پرداخت وجود ندارد اما به نظر می‌رسد بازیکن صربستانی به دلیل تاخیر در پرداخت هزینه 12 هزار دلاری و نوع رفتاری که فصل گذشته با وی شد، از ذوب‌آهن دلگیر است.

1999