وارث شماره 10 کین در تاتنهام مشخص شد

وارث شماره 10 کین در تاتنهام مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – تاتنهام پیراهن شماره 10 را پس از جدایی هری کین به مقصد بایرن مونیخ، به خرید جدید تابستانی خود، جیمز مدیسون سپرده است.

به گزارش فوتبالی، هری کین با انتقال 100 میلیون پوندی خود به بایرن مونیخ پیوست و شب گذشته اولین بازی خود را با پیراهن بایرن مونیخ به انجام رساند.

مدیسون که در رقابت‌های پیش فصل تاتنهام پیراهن شماره 71 را بر تن می‌کرد و منتظر بود تا شماره مد نظرش خالی شود؛ حالا پس از جدایی مهاجم انگلیسی این تیم به مقصد آلمان شماره 10 تاتنهام را تصاحب کرده است.

کین در بازی دیشب بایرن مونیخ مقابل لایپزیگ در سوپر کاپ آلمان که با باخت 3-0 باواریایی‌ها همراه بود، در دقیقه 64 ام به میدان آمد اما فرصتی برای کسب اولین جام دوران ورزشی اش پیدا نکرد و با هتریک دنی اولمو، دست او از رسیدن به این جام نیز کوتاه ماند.

مدیسون که همچنین در کنار کریستین رومرو، به عنوان یکی از دو کاپیتان جانشین سون، نامیده شده است، اولین بازی خود را برای تاتنهامی‌ها امروز و مقابل برنتفورد انجام خواهد داد.

مدیسون که همیشه به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های تهاجمی لیگ جزیره شناخته شده است، علی رغم عملکرد خوب خود در فصل گذشته و با پیراهن لستر سیتی، نتوانست مانع سقوط روباه‌ها به دسته پایین‌تر شود و پس از سقوط لستر، بار دیگر با پیراهن تاتنهام به سطح اول فوتبال انگلیس بازگشته است.

2102