رسمی؛ هافبک سابق لیورپول به بشیکتاش پیوست

رسمی؛ هافبک سابق لیورپول به بشیکتاش پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال الکس اوکسلید چمبرلین به ترکیه رسمی شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 29 ساله انگلیسی قرار است که در بشیکتاش سالی 1.7 میلیون یورو دستمزد بگیرد. چمبرلین که اصالتی جامائیکایی را دارد، در شهر پورتسموث در انگلیس متولد شده است. او در 20سالگی در آگوست 2011 با دوازده میلیون یورو راهی آرسنال شد و در پست هافبک میانی و وینگر در این تیم بازی کرد. چمبرلین در سال 2017 به لیورپول پیوست و شروع درخشانی در تیم قرمزپوش داشت. این بازیکن البته در اواخر فصل 19-2018 دچار مصدومیتی شدید شد و همین مسئله باعث شد تا سالها از میادین فوتبال دور باشد و با افت مشهودی مواجه شود.

چمبرلین که تجربه قهرمانی لیگ انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا را با لیورپول دارد، فصل گذشته سیزده بازی در تیم قرمزپوش داشت و یک گل هم به ثمر رساند.

چمبرلین قراردادی سه ساله را با بشیکتاش به امضا رساند. او در این تابستان با اتمام قراردادش با لیورپول به بازیکن آزاد تبدیل شد. وی در 146 بازی که برای تیم سرخ پوش انجام داده بود، 18 گل و پانزده پاس گل ثبت کرده بود. چمبرلین تا کنون در تیم ملی انگلیس نیز در 35 بازی هفده گل به ثمر رسانده و تجربه حضور در ساوتهمپتون را در کارنامه خود دارد و حالا در سن 29 سالگی راهی فوتبال ترکیه شده است.

4125