سناریوی تکراری؟ توافق لیورپول با ساوتهمپتون برای جذب لاویا

سناریوی تکراری؟ توافق لیورپول با ساوتهمپتون برای جذب لاویا

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول برای جذب رومئو لاویا، هافبک جوان ساوتهمپتون، با این تیم بر سر مبلغ 60 میلیون پوند به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، تیم لیورپول تا به حال چند پیشنهاد را برای این بازیکن به ساوتهمپتون ارائه داده اند که توسط ساوتهمپتون رد شده است اما حالا با توجه به علاقه چلسی به این بازیکن، تلاش خود را برای تکمیل این قرارداد بیشتر کرده است. چلسی هقته گذشته پیشنهادی به ارزش 48 میلیون پوند برای لاویا ارسال کرده بود اما حالا به نقل از گاردین، لیورپول با پیشنهادی ارتقا یافته بازگشته و بر سر مبلغ 60 میلیون پوند با ساوتهمپتون به توافق رسیده است. با این وجود، لیورپول همچنان باید برای قانع کردن بازیکن 19 ساله برای پیوستن به آنفیلدی‌ها به جای چلسی تلاش کند تا پس از اینکه کایسدو چلسی را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد، هدف دیگر خود را نیز از دست ندهد.

به نظر می‌رسید که پیشنهاد 110 میلیون پوندی لیورپول برای کایسدو که مورد قبول برایتون نیز قرار گرفت، پرونده این انتقال را بسته است اما خود کایسدو پیوستن به چلسی را ترجیح داد و همین موضوع باعث شد تا لیورپول تمرکز خود را به روی جذب هافبک ساوتهمپتون معطوف کند.

هر دو این باشگاه‌ها با توجه به تغییرات اساسی ای که در خط میانی خود شاهد بودند، به شدت به دنبال تقویت این نقطه از ترکیب خود هستند و همین موضوع باعث یک جنگ نقل و انتقالاتی بین آن‌ها شده است.

2102