10 روز پس از پایان ضرب‌الاجل؛ تیم خارجی هنوز عارف را می‌خواهد؟

10 روز پس از پایان ضرب‌الاجل؛ تیم خارجی هنوز عارف را می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- از ضرب‌الاجلی که عارف غلامی با لحنی ملایم برای استقلال تعیین کرده بود روزها گذشته اما غلامی نه به تیم خارجی رفت نه به استقلال برگشت!

به گزارش فوتبالی، عارف غلامی و استقلال در ماه‌ گذشته داستان‌‌های عجیبی با هم داشتند. بعد از این که جواد نکونام سرمربی استقلال شد خبر رسید علاقه‌‌ای به کار با عارف ندارد و او را در لیست مازادش قرار داده است.

بعد از اتفاقاتی که در فصل نقل و انتقالات افتاد و مدیران باشگاه تغییر کردند به همین دلیل شایعه شد نکونام راضی شده عارف به استقلال بازگردد اما غلامی با کم کردن قراردادش موافقت نکرد و به همین دلیل نکونام صراحتا گفت در تیمش جایی برای عارف ندارد.

عارف در تاریخ دوم مرداد یک استوری مشکوک منتشر کرد و در آن نوشت: «4 سال تمام!» به نظر می‌رسید او دارد با این استوری از هواداران استقلال خداحافظی می‌کند. اما کمی بعد روشن شد که قصدش فقط یادآوری چهارمین سال حضورش در استقلال بوده است. 8 مرداد هم یک استوری جنجالی دیگر منتشر کرد.

عارف در این استوری نوشت: «چندی پیش از بیم بسته شدن تیم‌ها و از دست رفتن پیشنهادها و حل شدن مشکلاتم، با یک باشگاه خارجی پیش قراردادی امضا کردم. به شرط این که اگر پس از پنج روز فقط با باشگاه استقلال توافق کردم، قرارداد عقد شده خودکار باطل می شود. پس از آن مدت بود که باشگاه استقلال و کادر فنی برای اولین بار به طور شفاف و صریح به حضور بنده اعلام نیاز کردند و من از همان روز در سکوت کامل، با توجه به تمام اخبار دروغ و دست‌کاری شده در مورد من، تمام تلاشم رو برای کنسل کردن قراردادم تا به الان انجام داده‌ام و همچنان امیدوار هستم که این موضوع رخ دهد

حالا 15 روز از روزی که این استوری منتشر شد و 10 روز از ضرب‌الاجلی که غلامی با لحن ملایم برای استقلال تعیین کرده بود گذشته است. اما عارف نه به تیم خارجی که حرفش را زده بود رفت و نه به استقلال برگشت!

همان زمان هم خیلی‌ها این استوری و ضرب‌الاجل عارف را جدی نگرفتند و آن را تلاشی برای تعجیل استقلال جهت تمدید قرارداد عارف دانستند. غلامی از آن روز به بعد هم سکوت کرده و توضیحی درباره این که برنامه‌اش چیست نداده است.

1359