مهاجم نیجریه‌ای جانشین هری کین می‌شود

مهاجم نیجریه‌ای جانشین هری کین می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام به دنبال جانشین برای هری کین است و به همین خاطر آنها با پیشنهادی رسمی به سراغ خرید گیفت اوربان مهاجم نیجریه ای باشگاه خنت رفته اند و در نظر دارند که هر چه زودتر خرید این بازیکن را نهایی کنند.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در حال حاضر در تلاش است تا برخی بازیکنان مازادش را بفروشد که درها را به روی جدایی هری وینکس و جو رودون باز کرده اند  تا ترکیبشان خلوت تر شود.  تانگی اندومبله، هوگو لوریس، جد اسپنس، سرجیو رگیلون و  تانگانگا دیگر بازیکنانی هستند که از لیست بازی اخیر تاتنهام خط خورده اند و درها به روی رفتنشان باز است و تاتنهام به درامدزایی از فروش داوینسون سانچز هم فکر می کند که نیمکت نشین بود. پیر امیلی هیوبیرگ نیز می تواند با قیمتی مناسب جدا شود که اتلتیکو مادرید به دنبال خریدنش است.  تاتنهام در نظر دارد که آلفی دوین هافبک آینده دار را برای تجربه اندوزی به صورت قرضی بفروشد در حالی که دین اسکارلت 19 ساله مورد حمایت پوستکوگلو است و در تاتنهام ماندنی شده است. 

تاتنهام می داند که تنها مشتری اوربان 21 ساله نخواهد بود. قیمت این بازیکن بیش از 25 میلیون پوند تخمین زده می شود که خنت روی درآمدزایی از او حساب باز کرده است. از طرفی پوستکوگولو به دنبال خرید یک مدافع میانی دیگر هم هست تا جای سانچز و تانگانگا را بگیرند.

4125