رسمی/ نیمار به الهلال عربستان پیوست

رسمی/ نیمار به الهلال عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاریسن ژرمن با عقد قراردادی دو ساله به الهلال پیوست تا به جمع بازیکنان بزرگ لیگ های اروپایی بپیوندد که در این تابستان راهی تیم های عربستانی می شوند. الهلال برای خرید نیمار، 90 میلیون یورو به حساب پاریسن ژرمن واریز کرد.

به گزارش فوتبالی، نیمار در سال 2017 با مبلغ رکوردشکن 222 میلیون یورو به پاریسن ژرمن پیوست و ناصر الخلیفی خیلی دوست داشت که با این ستاره برزیلی، بالاخره به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد و رویایش به حقیقت تبدیل شود، اما 6 سال حضور نیمار در پایتخت فرانسه، بیشتر با حواشی نامناسب همراه بود تا اینکه مالک متمول پاریسی ها اجازه خروج او را صادر کرد. نیمار حتی در بازی اول پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه در لیست لوئیز انریکه حضور نداشت تا متوجه شود که جایی در تفکرات سرمربی سابق بارسلونا ندارد.

به نقل از رسانه های فرانسوی، نیمار در اندیشه بازگشت به بارسلونا بود، اما پیشنهاد وسوسه انگیز الهلال، تمامی معادلات را به هم زد و حالا این ستاره برزیلی 31 ساله، راهی عربستان خواهد شد. نیمار قرار است در دو سال حضورش در الهلال، حدود 160 میلیون یورو درآمد داشته باشد. البته حقوق او ممکن است تا سال 2025 بر اساس پاداش ها و معاملات تجاری به 400 میلیون دلار برسد. نیمار در الهلال با بازیکنانی همچون مالکوم، روبن نوس، سرگی میلینکوویچ ساویچ و کالیدو کولیبالی، هم تیمی خواهد شد. 

قرارداد توسط پدر نیمار و ایجنت او، پینی زهاوی منعقد شد.

4416