دلیل غیرمادی نیمار برای پیوستن به الهلال از زبان خودش

دلیل غیرمادی نیمار برای پیوستن به الهلال از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی – نیمار می‌گوید که انتقال به الهلال در نتیجه میل او به یک بازیکن جهانی بودن و تجربه چالش‌ها و فرصت‌های جدید در مکان‌های جدید، رخ داده است.

به گزارش فوتبالی، این ستاره برزیلی 31 ساله با انتقالی 80 میلیون پوندی از پاری سن ژرمن به الهلال عربستان پیوست. به نقل از اسکای، نیمار در باشگاه جدیدش 129.4 میلیون پوند در سال درآمد خواهد داشت و قراردادی به طول دو سال را با تیم عربستانی به امضا رسانده است. طبق انتظار این ستاره برزیلی، سخنی از مبلغ هنگفتی که با حضور در عربستان به جیب خواهد زد، به زبان نیاورده است و در عوض این انتقال را هیجان شرکت در یک لیگ جدید در نقطه دیگری از دنیا توصیف کرده است.

نیمار درباره این انتقال گفت:" من افتخارات زیادی را در اروپا کسب کرده ام و دوران ویژه‌ای در آنجا داشته ام اما همیشه می‌خواستم که یک بازیکن جهانی باشم و خودم را با چالش‌های جدید و فرصت‌هایی که در مکان‌های جدید وجود دارد، آزمایش کنم. من می‌خواهم که صفحه جدیدی به تاریخ ورزش اضافه کنم و لیگ عربستان در حال حاضر انرژی زیاد و بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارد. من زیاد این را شنیده ام که در حال اضافه شدن به لیست برزیلی‌هایی که طی سالیان اخیر در عربستان بازی کرده اند، هستم، پس باور دارم که اینجا مکان مطلوبی است. الهلال باشگاه بزرگی است که طرفداران فوق‌العاده ای دارد و در آسیا بهترین است. این باعث می‌شود احساس کنم تصمیم درستی را در زمان و مکان درست گرفته‌ام. من عاشق پیروزی و گلزنی‌ام و برنامه دارم تا این کار را در عربستان و الهلال ادامه بدهم."
 2102