واکنش گران‌ترین مدافع تاریخ به کسب اولین قهرمانی‌اش با منچسترسیتی

واکنش گران‌ترین مدافع تاریخ به کسب اولین قهرمانی‌اش با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - یوشکو گواردیول مدافع کروات منچسترسیتی تنها پس از یک هفته حضور در این باشگاه، توانست سوپرکاپ اروپا را فتح کند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم های منچسترسیتی و سویا در قالب سوپرکاپ اروپا مقابل هم صف آرایی کردند که بعد از تساوی یک بر یک در وقت های قانونی، سیتیزن ها در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند. در این بازی، یوشکو گواردیول، ستاره کروات که هفته گذشته با انتقالی 90 میلیون یورویی از لایپزیش خریداری شد، کامل بازی کرد. 

به نقل از سایت رسمی منچسترسیتی، گواردیول پس از پایان بازی گفت: "احساس خوب و فوق العاده ای دارم. شما هر روز فرصت جنگیدن برای فتح یک جام ندارید. ما فرصتش را پیدا کردیم و خوشبختانه به قهرمانی رسیدیم. سویا به یک دلیل مشخص در فینال سوپرکاپ حضور داشت. می دانستیم که آن ها چه تیم باکیفیتی هستند. فکر می کنم بیشتر بازی در اختیار ما بود، اما در برخی از مواقع، کنترل ذهنی خودمان را از دست می دادیم و نمی توانستیم تمرکز کنیم. فکر می کنم با شایستگی تمام به قهرمانی رسیدیم."

"تاکنون از تک تک لحظات حضورم در سیتی لذت برده ام. هیچ فشاری روی من نیست و اطرافم را بازیکنان باکیفیت و با مسئولیت احاطه کرده اند."

4416