نامزدهای عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ جزیره مشخص شدند

نامزدهای عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ جزیره مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی – اتحادیه بازیکنان حرفه ای انگلستان لیست کاندیداهای خود برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح در فصل 22-2021 این جایزه را کسب کرد اما پس از فصل کم فروغ لیورپول در فصل گذشته، اینبار راهی به این لیست پیدا نکرده است؛ در عوض برنده سه گانه فصل پیش بیشترین نماینده را در این لیست دارد و 3 نفر از شاگردان گواردیولا به این لیست راه پیدا کرده اند. کوین دی بروینه که بین سال‌های 2019 تا 2021 دوبار متوالی این جایزه را کسب کرده بود، شانس این را دارد تا به اولین بازیکن تاریخ لیگ جزیره تبدیل شود که 3 بار به این مهم دست یافته است اما باید در این راه با ارلینگ هالند و جان استونز، هم تیمی‌های خود مبارزه کند. هالند با به ثمر رساندن 36 گل در 35 بازی در اولین فصل حضور خود در انگلستان، به عنوان محتمل ترین فرد برای کسب این افتخار محسوب می‌شود.

فصل درخشان توپچی‌ها باعث شده تا آرسنال دو نماینده در این لیست داشته باشد. کاپیتان اودگارد که 15 گل برای تیمش به ثمر رساند، در کنار ساکا که با 14 گل و 11 پاس گل در فصل پیش یکی از مستعدترین بازیکنان لیگ به شمار می‌رود، دو نماینده آرسنالی‌ها در این لیست هستند.

هری کین که در این تابستان از تاتنهام جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست، آخرین نفر این لیست را تشکیل می‌دهد.

2102