اعتراف تلخ منصوریان بعد از جنجال فولاد آرنا

اعتراف تلخ منصوریان بعد از جنجال فولاد آرنا

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فولاد خوزستان به حواشی بازی تیمش مقابل نفت آبادان واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بازی خانگی فولاد در دومین هفته لیگ برتر مقابل صنعت نفت در حالی با شکست شاگردان منصوریان همراه شد که آنها بازی هفته اول خود مقابل گل‌گهر را هم با سه گل باخته بودند. همین مسأله موجب شد تا پیش از سوت پایان بازی دیشب، حواشی عجیبی روی سکوهای ورزشگاه فولاد آرنا رقم بخورد.

در جریان این بازی، هواداران حاضر در ورزشگاه که منتسب به هر دو تیم فولاد و صنعت نفت بودند علیه علیرضا منصوریان شعار سر دادند تا گلایه‌های این مربی در نشست خبری را به همراه داشته باشد.

«کار کردن در این ورزشگاه صبر ایوب می‌خواهد!» این جمله کلیدی سرمربی فولاد در توصیف اتفاقات شب گذشته بود. او با بیان اینکه در زمان فعالیت در آبادان شاهد چنین اتفاقاتی نبوده، خطاب به فولادی‌ها افزود: «اگر ۱۰ قدم از شما ببینم هزار قدم جلو می‌آیم. به من توهین شد اما من رگ دستم را می‌دهم.»

نکته جالب صحبت‌های منصوریان آنجاست که او صراحتا اعلام کرد شیفته تیم تحت هدایتش نیست و بخاطر شغل و حرفه‌اش در اهواز حضور دارد: «من هرگز فولادی نخواهم بود و اینجا مربیگری می‌کنم. احتمال می‌دادم با حضورم مخالفت شود اما تصور نمی‌کردم به من توهین کنند.»

پیش از بازی فولاد و صنعت نفت، فضای هواداری دو تیم در فضای مجازی اینطور نشان می‌داد که با توجه به شکست دو تیم در هفته اول، بازنده این دربی خوزستان کارش برای ادامه لیگ سخت خواهد بود. حالا با نتیجه و اتفاقاتی که پیش آمده باید گفت نه تنها میزان محبوبیت عبدالله ویسی و علیرضا منصوریان در بین فوتبال‌دوستان خوزستانی با یکدیگر قابل قیاس نیست، بلکه مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار ادامه راه فولاد و منصوریان است.

۶۴۴۲