رسمی؛ هافبک جوان بلژیکی به چلسی پیوست

رسمی؛ هافبک جوان بلژیکی به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی از زمان آمدن تاد بولی خرید های زیادی داشته است و به طور کلی ترکیبش دستخوش تغییر شده است و به نظر می رسد که این خرید ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، رومئو لاویا، هافبک جوان بلژیکی به طور رسمی از ساوتهمپتون به چلسی پیوست. این بازیکن در حال حاضر نوزده سال سن دارد و سابقه حضور در منچسترسیتی را هم در کارنامه خود دارد. در حقیقت رومئو لاویا محصول آکادمی منچستر سیتی است که توانسته است در ساوتهمپتون خودی نشان بدهد و اکنون جذب چلسی شود.

این بازیکن با قراردادی هفت ساله به چلسی پیوسته است و قرار است که تا سال 2030 در خدمت آبی پوشان لندنی باشد. رقم این انتقال حدود 53 میلیون پوند است و 5 میلیون پوند هم متغیرات در این قرارداد وجود دارد و چلسی یک خرج حسابی برای خرید رومئو لاویا کرده است و باید دید که عملکرد این بازیکن در جمع شاگردان مائوریسیو پوچتنیو به چه شکل خواهد بود.

لاویا به طور تخصصی یک هافبک دفاعی است و بازیکن آینده داری به حساب می آید. او فصل گذشته را در ساوتهمپتون توپ زده است. لاویا پس از پیوستن به چلسی گفت:" من واقعا خوشحالم که به چلسی ملحق شدم و بخشی از این پروژه هیجان انگیز هستم. این یک باشگاه فوتبال شگفت انگیز با تاریخچه ای عالی است و من برای شروع بسیار هیجان زده هستم."

1471