سوژه روز؛ وعده گل شماره 1000 در نقش جهان اصفهان

سوژه روز؛ وعده گل شماره 1000 در نقش جهان اصفهان

پایگاه خبری فوتبالی - رونمایی از گل شماره 1000 استقلال در تاریخ لیگ برتر به بازی هفته سوم این تیم مقابل سپاهان اصفهان در اصفهان کشیده شده است. 

به گزارش فوتبالی، استقلال در حالی پا به لیگ بیست و سوم گذاشت که تعداد گل‌هایش در مجموع ادوار لیگ در پایان لیگ بیست و دوم به عدد 995 رسیده بود. فاصله استقلال با تیم دوم زیاد بود و همچنان هم زیاد است. طرفداران این تیم از آغاز شروع لیگ بیست و سوم به شدت منتظر دیدن گل هزارم استقلال بودند. 

آبی‌های تهران در هفته اول در یک بازی خوب و جذاب موفق شدند 3 گل به صنعت نفت آبادان بزنند و یک پیروزی دور از خانه خوب به دست بیاورند.

این به این معنی بود که استقلال در بازی خانگی هفته دوم مقابل ملوان بندر انزلی می‌توانست به گل‌های شماره 999 و پس از آن 1000 برسد. اما کار مقابل ملوان گره خورد و آبی‌ها فقط یک توانستند توسط محمد حسین مرادمند به گل برسند. به این ترتیب شمارشگر گل‌های استقلال روی عدد 999 متوقف و رسیدن به گل شماره 1000 به بازی بعدی موکول شد.

حریف استقلال در بازی بعدی تیم بسیار قدرتمندی است. در واقع شاید بتوان گفت قدرتمندترین تیم فعلی باشگاهی در ایران است. شاگردان جواد نکونام باید روز چهارشنبه در اصفهان با صدرنشین لیگ برتر یعنی سپاهان اصفهان بازی کنند.

حالت مطلوب برای استقلال و هوادارانش این بود که گل شماره 1000 در ورزشگاه آزادی تهران زده شود. اما حالا هواداران استقلال منتظر دیدن این گل در ورزشگاه نقش جهان اصفهان هستند. به هر حال سپاهان تیم قدرتمندی است و گل زدن به این تیم در اصفهان لذت‌بخش است.

اما یک حالت نامطلوب هم وجود دارد. این که گل شماره 1000 استقلال یک گل بی فایده و بدون امتیاز باشد. آن وقت است که گلی با این شماره خاص، یک گل تلخ و بی‌ثمر می‌شود. 

1359