ظهور پدیده جدید لیگ؛ حسین‌نژاد، بازیکنی که بیشتر از او خواهیم شنید!

ظهور پدیده جدید لیگ؛ حسین‌نژاد، بازیکنی که بیشتر از او خواهیم شنید!

پایگاه خبری فوتبالی- درخشش هافبک جوان سپاهان موجی از تعریف‌وتمجیدها را برای او به همراه داشته است.

به گزارش فوتبالی، با مصدومیت بدموقع محمد کریمی، تصور می‌شد سپاهان در خط میانی به مشکل بخورد اما مورایس از ستاره جوان تیمش رونمایی کرد. او محمدجواد حسین‌نژاد که فقط 19 سال سن دارد و به تازگی از آکادمی سپاهان به بزرگسالان این باشگاه رسیده را در مصاف با ذوب‌آهن فیکس کرد.

در حالی که با حضور ستاره‌های پرتعداد در فولادشهر تمام نگاه‌ها به بازیکنان اسم‌ورسم‌دار دوخته شده بود اما حسین‌نژاد چهره اول شهرآورد هفتادوسوم اصفهان شد. او قدر فرصتی که با خوش‌شانسی نصیبش شده بود را دانست و عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت.

این هافبک علیرغم سن پایینش، تکنیک بالا و قابل تحسینی دارد. پاس‌های خط‌کشی شده او هم در دیدار مقابل ذوب‌آهن چند بار مهاجمان سپاهان در موقعیت گلزنی قرار داد. اگر کمی مغانلو خوش‌شانس‌تر بود و فرشاد احمدزاده دقت بیشتری می‌کرد، یک پاس گل هم به نام حسین‌نژاد به ثبت می‌رسید.

از آنجا که غیبت محمد کریمی همچنان ادامه خواهد داشت، حسین‌نژاد احتمالا گزینه اصلی مورایس برای دیدار حساس چهارشنبه شب با استقلال باشد. مسابقه حساسی که چشمان بسیاری آن را دنبال خواهد کرد و حسین‌نژاد می‌تواند نام خودش را بیش از پیش مطرح کند. 

2509