تایید انتقال میتروویچ به الهلال توسط سرمربی فولام

تایید انتقال میتروویچ به الهلال توسط سرمربی فولام

پایگاه خبری فوتبالی – مارکو سیلوا، سرمربی تیم فولام، تایید کرد که الکساندر میتروویچ، پس از توافقی که بین فولام و الهلال انجام شده است، راهی لیگ عربستان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم صربستانی که در آستانه انتقال به لیگ عربستان قرار دارد، از زمان آغاز فصل جدید لیگ جزیره، از ترکیب تیم فولام کنار گذاشته شده است و رائول خیمنز، خرید تابستانی این تیم جانشین او در ترکیب بوده است، بازیکنی که در هر دو بازی ابتدایی لیگ، در امر گلزنی ناکام بوده است.

سیلوا اشاره کرد که میتروویچ، ماه گذشته گفته که اگر توافق با باشگاه سعودی انجام نشود، دیگر برای باشگاه فولام بازی نخواهد کرد. او دراینباره افزود:" او در حال ترک باشگاه است. من بعد بازی اطلاعاتی از باشگاه دریافت کردم، هر دو باشگاه به توافق دست یافته اند و حالا لحظه ای است که دوران میتروویچ در باشگاه ما به پایان رسیده است. همانطور که می‌دانید او باشگاه را مجبور به اینکار کرد، او خواهان جدایی از باشگاه بود و تا زمانی که باشگاه برای فروش او به توافق دست نیافته بود، ما او را در این باشگاه نگه داشتیم و در انتها آن‌ها به توافق رسیدند و ما بدون او بازی خواهیم کرد. بازیکنان فوتبال هم انسان هستند و گاهی به چیزهای دیگر فکر می‌کنند زیرا تنها میتروویچ نبود که در طی 4-3هفته اخیر، مورد توجه دیگر تیم‌ها قرار گرفته بود. من فردا و بعد آن‌ هم با او صحبت خواهم کرد زیرا رابطه ما همیشه باقی خواهد ماند."

2102