حاجیلو: خوشبختانه شرایط تیم‌های پایه استقلال خوب است

حاجیلو: خوشبختانه شرایط تیم‌های پایه استقلال خوب است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: خوشبختانه شرایط تیم‌های پایه استقلال خوب است و مربیان رده‌های پایه استقلال با تلاش شبانه‌روزی و بدون چشم‌داشت مالی، به دنبال پرورش استعدادهای آکادمی هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، اصغر حاجیلو، مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص پیروزی روز گذشته تیم نونهالان استقلال برابر پرسپولیس، گفت: اینکه نونهالان استقلال روز گذشته موفق شدند در عرض هفت، هشت دقیقه بازی باخته را با برد عوض کنند، ناشی از ناامید نشدن آن‌ها تا لحظه آخر بود و این موضوع به من درس بزرگی داد. این بچه‌ها نشان دادند چقدر اصطلاحا پخته هستند و همه کسانی که روز گذشته در ورزشگاه درفشی‌فر بودند، از دیدن بازی لذت بردند و انصافا دو تیم پر تلاش ظاهر شدند. جا دارد از مسئولان تیم پرسپولیس هم بابت فضای آرام ورزشگاه درفشی‌فر و احترامی که به هواداران ما گذاشتند، تشکر کنم.

وی در خصوص وضعیت آکادمی باشگاه استقلال اظهار کرد: الان در ورزشگاه امام رضا (ع) در حال انجام اقدامات عمرانی هستیم تا شرایط این ورزشگاه را بهتر کنیم. خوشبختانه شرایط تیم‌های پایه استقلال هم خوب است و مربیان رده‌های پایه استقلال با تلاش شبانه‌روزی و بدون چشم‌داشت مالی، به دنبال پرورش استعدادهای آکادمی هستند. بعد از مدت‌ها وقفه، امسال رده نوباوگان استقلال را هم تشکیل دادیم تا پشتوانه سازی برای نونهالان کرده باشیم و استعدادیابی خوبی هم کردیم و امیدوارم این روند فعلی منجر به پرورش استعدادهای درخشان برای استقلال شود چراکه اولویت ما در استقلال این موضوع کنار رعایت اخلاق است.

1999