شوخی با تونل وحشت تراکتوری‌ها؛ عبدی باید شیری را می‌زد!

شوخی با تونل وحشت تراکتوری‌ها؛ عبدی باید شیری را می‌زد!

پایگاه خبری فوتبالی - درست این بود که عبدی به عنوان کسی که در آن فینال گل زد باید مهدی شیری را به عنوان کسی که در آن فینال پنالتی داد کتک می‌زد!

به گزارش فوتبالی، هواداران پرسپولیس هنوز به خاطر باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 ناراحت هستند و مسببان آن باخت تلخ را فراموش نکرده‌اند. آنها در فضای مجازی از هر فرصتی استفاده می‌کنند و به خصوص به مهدی شیری اشتباه ناباورانه‌اش را گوشزد می‌کنند.

مهدی شیری با خطای هند پنالتی عجیبی که در آن فینال مرتکب شد، زمینه گل دوم اولسان هیوندای را فراهم کرد و پرسپولیس که در پایان نیمه اول با مساوی به رختکن رفته بود با این پنالتی گل دوم را خورد و نتوانست قهرمان آسیا شود. این همان بازی‌ای است که مهدی عبدی در آن تک‌گل پرسپولیس را زد.

حالا امروز فیلمی از تمرینات تراکتور منتشر شده که دوباره پرسپولیسی‌ها را به یاد آن مسابقه حسرت‌بار انداخته است. در این فیلم مهدی عبدی که به تازگی به تراکتور پیوسته از تونل خوشامدگویی تراکتوری‌ها عبور می‌کند. این رسم فان و بامزه به این شکل است که بازیکن تازه وارد از تونلی که بازیکنان قدیمی درست کرده‌اند عبور می کند و به اصطلاح «کتک» می‌خورد.

نکته بامزه این است که در ابتدای فیلم و در ابتدای تونل، عبدی یک ضربه از سیامک نعمتی و یک ضربه از مهدی شیری «نوش جان» می‌کند. دقیقا همین اتفاق است که باعث تازه شدن زخم فینال آسیا برای پرسپولیسی‌ها شده است. 

یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار این فیلم نوشته است: «کاری به لگد نعمتی ندارم ولی طبیعتا عبدی باید شیری رو می‌زد نه شیری عبدی رو‌‌‌‌‌‌!» 

اشاره این کاربر به این است که درست این بود که عبدی به عنوان کسی که در آن فینال گل زد باید مهدی شیری را به عنوان کسی که در آن فینال پنالتی داد کتک می‌زد!

1359