رونالدو و پابلندی در عکس تیمی این بار در لیگ قهرمانان آسیا

رونالدو و پابلندی در عکس تیمی این بار در لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو برای اولین بار در دوران حرفه ای خود قرار است در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و باید دید که عملکرد او در این فصل از رقابت ها به چه شکل خواهد بود و آیا او می تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم مثل لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شود یا خیر.

به گزارش فوتبالی، النصر عربستان در پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه چهار بر دو تیم شباب الاهلی امارات را شکست دهد و به این ترتیب راهی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود.

کریستیانو رونالدو در عکس تیمی النصر عربستان مقابل شباب الاهلی امارات، پا بلندی کرده است! ستاره پرتغالی همواره این عادت را داشته است و اکنون در لیگ قهرمانان آسیا هم این کار را انجام می دهد. کریستیانو رونالدو در رئال مادرید، یوونتوس، منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال، در تورنمنت های مختلف در عکس های تیمی پابلندی کرده است. رونالدو با وجود این که قد بلندی دارد باز هم در عکس های تیمی بر روی پنجه های خود قرار می گیرد تا ظاهر بهتری داشته باشد. او در النصر هم ترک عادت نکرده و می بینیم که در عکس تیمی النصر روی پنجه پاهایش ایستاده است.

1470