نگاهی به حالت‌های رویارویی رونالدو با تیم‌های ایرانی

نگاهی به حالت‌های رویارویی رونالدو با تیم‌های ایرانی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به همراه النصر عربستان در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و این قضیه موجب می شود تا احتمال رویارویی او با تیم های ایرانی وجود داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس، سپاهان و نساجی مازندران سه تیم ایرانی هستند که در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

در حال حاضر النصر عربستان در سید چهارم قرار گرفته است. پرسپولیس در سید یک است و سپاهان و نساجی در سید دوم قرار دارند.

در سید اول لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم دیگر عربستانی یعنی الهلال و الاتحاد هم حضور دارند. این قضیه موجب می شود تا النصر با آن ها روبرو نشود. بنابراین النصر عربستان از سید یک با یکی از سه تیم پرسپولیس، السد و پاختاکور روبرو خواهد شد. به این ترتیب احتمال همگروه شدن النصر و پرسپولیس کم نیست.

از سوی دیگر اگر النصر در سید یک با پرسپولیس همگروه نشود و با السد قطر همگروه شود، از سید دوم باید با یکی از تیم های نسف قارشی، سپاهان یا نساجی همگروه شود. همچنین اگر النصر در سید یک با پاختاکور همگروه شود، از سید دوم باید با یکی از تیم های الدحیل قطر، سپاهان و یا نساجی همگروه شود. بنابراین شانس رویارویی النصر با یکی از تیم های ایرانی در صورت این که با پرسپولیس همگروه نشود، بسیار بالا خواهد بود.

1470