نیک‌نفس: قبل از پنالتی روی مطهری خطا شد

نیک‌نفس: قبل از پنالتی روی مطهری خطا شد

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک تیم فوتبال استقلال مدعی است، در دیداری که تک صحنه‌ها نتیجه را مشخص می‌کند سپاهان با نصفه موقعیت بازی را برد.

به گزارش فوتبالی، زبیر نیک‌نفس پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی سنگینی بود. ما خوب بازی کردیم و موقعیت آنچنانی به سپاهان ندادیم و با نصفه موقعیت بازی را بردند. 
وی با اشاره به پنالتی سپاهان تصریح کرد: قبل از اعلام پنالتی، میلاد زکی‌پور ارسلان مطهری را هُل داد. در نیمه دوم نیز، ضربه مهرداد محمدی به دست بازیکن حریف خورد. در چنین بازی‌هایی تک صحنه‌ها نتیجه را مشخص می‌کند و این اتفاق برای ما افتاد و در دیداری که حق‌مان نبود، باختیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد عدم کارایی هافبک‌های دو تیم خاطر نشان کرد: دو تیم بازیکنان بزرگی دارند و یکدیگر را آنالیز می‌کنند. سپاهان مثل بازی‌های قبل موقعیت نداشت. ورزشگاه نقش جهان همیشه چمن خوبی داشت، ولی نمی‌دانم چرا به این شکل درآمده است. در این زمین راه رفتن سخت است، چه برسد به اینکه بازی کنید. این زمین چمن نیست و پستی و بلندی زیادی داشت. ما منطقی بازی کردیم و موقعیت‌ هم داشتیم.

نیک‌نفس راجع به اینکه اتفاقات نقل‌وانتقالات استقلال در این بازی خودش را نشان داد، گفت: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد. اگر سپاهان با موقعیت‌های زیادی می‌برد، می‌توانستیم این حرف را بزنیم. تازه هفته سوم است و بازی به بازی فکر می‌کنیم.

1470