واکنش بحث‌برانگیز در تراکتور/ ایرانی‌ها سکوت کردند، خارجی‌ها عذر خواستند!

واکنش بحث‌برانگیز در تراکتور/ ایرانی‌ها سکوت کردند، خارجی‌ها عذر خواستند!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان خارجی تراکتور با انتشار پیامی در اینستاگرام بابت باخت به الشارجه عذرخواهی کردند.

به گزارش فوتبالی، باخت به الشارجه و حذف از رقابت‌های آسیایی حواشی و اعتراضات در تبریز را به اوج رسانده است. تی‌تی‌ها در استادیوم هم شعارهای اعتراض آمیز به بازیکنان تیم خودی سر دادند و حالا در فضای مجازی هم این حواشی ادامه دارد.

یکی از نکات مورد انتقاد، عدم واکنش هیچ یک از بازیکنان تراکتور به این شکست ناراحت کننده بود. هوادارانی که اعتقاد دارند حداقل شجاع خلیل‌زاده بعد از اتمام بازی، به نمایندگی از بازیکنان باید در میکسدزون صحبت می‌کرد و یا دستکم یک پیام اینستاگرامی منتشر کرده و از طرف بازیکنان بابت نتیجه حاصله عذر می‌خواست.

اما بعد از این ماجراها ریکاردو‌ آلوز اولین بازیکنی بود که با انتشار متنی در استوری اینستاگرامی خود بابت این شکست عذرخواهی کرد. ریکاردو در پیام بلند و بالای خود به لزوم اتحاد مجدد برای دوباره از زمین برخواستن صحبت کرده و البته با توصیف حال بد خود، بابت نتایج اتفاق افتاده عذرخواهی کرده است.

در ادامه گوستاوو واگنین و آلوارو خیمنز استوری آلوز را در صفحه خود منتشر کرده‌اند. همچنین امروز صفا هادی هافبک عراقی تراکتور طی پیامی جداگانه از هواداران تراکتور عذر خواست.

این درحالی است که هیچ یک از بازیکنان ایرانی تراکتور واکنشی به حذف این تیم و نتایج ضعیفش نداشته‌اند تا به شدت مورد انتقاد پرشورها قرار گیرند.

1997