عکس؛ سه خرید جدید منچسترسیتی که جای فروش‌ها را پر می‌کنند

عکس؛ سه خرید جدید منچسترسیتی که جای فروش‌ها را پر می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2023، خرید و فروش هایی داشته است و به این ترتیب ترکیش دستخوش برخی از تغییرات شده است.

به گزارش فوتبالی، آیمریک لاپورت به تازگی منچستر سیتی را ترک کرده است و راهی النصر عربستان شده است. منچسترسیتی در این تابستان یوشکو گواردیول را از لایپزیش با رقم هنگفت 90 میلیون یورو خریداری کرده بود و با حضور این مدافع دیگر جایی در ترکیب سیتیزن ها برای آیمریک لاپورت وجود نداشت.

از سوی دیگر، در این تابستان ایلکای گوندوغان منچستر سیتی را ترک کرد و راهی بارسلونا شد. سیتیزن ها در این تابستان ماتئو کواچیچ را از چلسی جذب کرده اند و به این ترتیب این هافبک اهل کشور کرواسی جانشینی برای گوندوغان در خط هافبک منچستر سیتی شده است.

در خط حمله منچستر سیتی هم تغییراتی رقم خورده است. ریاض محرز، وینگر الجزایری، تصمیم گرفت که منچستر سیتی را به مقصد لیگ حرفه ای عربستان ترک کند. محرز راهی الاهلی عربستان شده است. در حال حاضر منچستر سیتی به تازگی جرمی دوکو را با مبلغ 60 میلیون یورو از تیم رن فرانسه خریداری کرده است. این وینگر جوان اهل کشور بلژیک را به نوعی می توان جایگزین ریاض محرز دانست.

1470