یک ایرانی در تاجیکستان علیه پرسپولیس آسیایی

یک ایرانی در تاجیکستان علیه پرسپولیس آسیایی

پایگاه خبری فوتبالی - چهار بازیکن ایرانی در قالب تیم‌های غیرایرانی در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و سه تیم ایرانی این رقابت‌ها حریفان خود در مرحله گروهی را شناختند. با این حال به جز پرسپولیس، سپاهان و نساجی، کشور ایران نمایندگان دیگری هم در این تورنمنت دارد.

مهم‌ترین بازیکنی که باید به نامش اشاره کرد، مجتبی مقتدایی مدافع راست ۲۷ ساله استقلال تاجیکستان است. بازیکنی که با سابقه بازی در ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان به طرز عجیبی سر از تیم مطرح تاجیک درآورده و با همگروهی این تیم با پرسپولیس ، باید مقابل تیمی مطرح از کشور خودی قرار گیرد.

اما دومین بازیکن ایرانی که باید مقابل تیمی از کشور خود بازی کند، سیاوش حق‌نظری هافبک هجومی ۲۸ ساله تیم آلمالیق ازبکستان است. حق‌نظری صرفا سابقه بازی برای ملوان در لیگ برتر ایران را در کارنامه داشته و پس از حضور در دو تیم اوکراینی، حالا به آلمالیق پیوسته و باید  با سپاهان رو‌به‌رو شود.

اما دو ایرانی دیگر لیگ قهرمانان با رقیب هموطن خود پیکار نخواهند داشت. محمدامین حزباوی مدافع جوان السد قطر در گروه B بازی‌ها با الفیصلی اردن، نسف قرشی ازبکستان و الشارجه امارات همگروه شده و محمدرضا کوشکی مهاجم ۱۹ ساله سابق پیکان که به پاختاکور ازبکستان پیوسته در گروه A با الفیحاء عربستان، آهال ترکمنستان و العین امارات روبه‌رو خواهد شد.

1997