سود زیرکانه استقلال از انتقال برزگر به نساجی

سود زیرکانه استقلال از انتقال برزگر به نساجی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل نساجی می‌گوید استقلال از انتقال آریا برزگر به این تیم سود هم کرده است.

به گزارش فوتبالی، موضوع انتقال آریا برزگر به نساجی حرف و حدیث زیادی داشت. مخصوصا اینکه در فضای هواداری با طعنه بسیار عنوان می‌شد. اینکه آبی‌ها برزگر را با مبلغ رضایت‌نامه‌ای بیشتر از نفت مسجدسلیمان خریداری کرده‌اند و وقتی نتوانسته‌اند قرارداد وی ‌را باتوجه به سقف بودجه ثبت کنند، با مبلغی پایین‌تر این مهاجم را به نساجی فروخته‌اند! خبر و شایعه‌ای که با صحبت‌های امروز صادق درودگر در برنامه ورزشگاه مشخص شد که به هیچ عنوان صحت نداشته است.

مدیرعامل نساجی درباره اینکه آیا بازی کردن آریا برزگر مشکلی نخواهد داشت، گفت: «با باشگاه استقلال توافق کردیم. استقلال از این انتقال درآمد کسب کرد که جزئیات آن را نمی‌توانم بگویم و محرمانه است. باشگاه استقلال قرارداد این بازیکن را ثبت نکرده بود و چک‌ داده بود که پاس نشد. ما پول به حساب باشگاه ریختیم، فیش را گرفتیم و ارائه دادیم.»

درودگر معتقد است آبی‌ها با زیرکی از این انتقال سود مالی داشته‌اند: «راجع به رقم اصلا صحبت نمی‌کنم. پولی که در قرارداد بازیکن برای تسویه حساب جهت آزاد شدن بود را ما پرداخت کردیم. از باشگاه استقلال و آقای خطیر هم ممنونیم. آقای خطیر می‌خواست که قرارداد را ببندد ولی در سقف قرارداد محدودیت داشت و ما از این فرصت استفاده کردیم. این برای استقلال یک هنر است که بازیکنی را آورد، قراردادش را ثبت نکرد و درآمدزایی هم داشت.»

1997