شمشیر دولبه؛ فولاد مقابل پرسپولیس بدون مربی بازی می‌کند؟

شمشیر دولبه؛ فولاد مقابل پرسپولیس بدون مربی بازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی –تغییرات روی نیمکت فولاد بعد از بازی با ملوان، در دیدار با پرسپولیس، به سود این تیم خواهد بود یا نه.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس پس از تساوی با ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر، باید در هفته چهارم در اهواز مقابل فولاد قرار بگیرد. فولاد در فصل گذشته یکی از 4 شکست پرسپولیس را در اهواز رقم زد. این تیم قبل‌تر هم در بازی سوپرجام سال 1400 موفق شده بود پرسپولیس را شکست بدهد.

فولاد همیشه رقیب سرسختی برای پرسپولیس بوده و باز‌ی‌های پایاپایی را مقابل تیم تهرانی انجام داده است. اما این بار اوضاع کمی متفاوت است. فولاد در 3 بازی ابتدایی این فصل 3 باخت را تجربه کرده و پس از باخت سوم بود که مدیران باشگاه متقاعد شدند علیرضا منصوریان را برکنار کنند.

حالا و در آستانه بازی با پرسپولیس، فولاد بدون سرمربی تمرین می‌کند تا خودش را آماده بازی با مدافع عنوان قهرمانی کند

هواداران فولاد نگران این بازی هستند. آنها که از ابتدا هم نظر مثبتی روی منصوریان نداشتند معتقدند وضعیت آمادگی بدنی و ذهنی تیم‌شان اصلا خوب نیست و ممکن است شوک ناشی از اخراج منصوریان تاثیر بدی روی تیم داشته باشد.

جالب این که در اردوی پرسپولیس نگاه متفاوتی به این ماجرا وجود دارد. محمد عسکری دستیار یحیی گل‌محمدی پس از پایان بازی با ذوب آهن درباره تقابل با فولاد گفته بود: «احتمالا فولاد تبدیل به یک ناشناخته می‌شود. چون هر مربی‌ای که بیاید تیم را تغییر می‌دهد و کار ما را سخت می‌کند. ولی بِیس تیم مشخص است

در شرایطی که نام چند مربی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری فولاد مطرح شده امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه جلوی پرسپولیس، ایوب والی بازیکن قدیمی و کاپیتان فولاد این تیم را هدایت خواهد کرد. البته فعلا برگزاری تمرینات بر عهده کادر فنی و مربیان بومی تیم اهوازی است.

شوک ناشی از تغییر مربی همیشه مثل یک شمشیر دولبه است. ممکن است تاثیر مثبت روحی و روانی داشته باشد که در این صورت فولاد می‌تواند مثل همیشه کار را برای پرسپولیس سخت کند. اما امکان دارد باعث افت روحی و سردرگمی بازیکنان شود

1359