حمله مهاجم سابق چلسی به ستاره آرسنال: او مسوت اوزیل بی استعداد است

حمله مهاجم سابق چلسی به ستاره آرسنال: او مسوت اوزیل بی استعداد است

پایگاه خبری فوتبالی - ریچارد کیز مهاجم سابق چلسی به انتقاد از میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال بابت خرید کای هاورتز پرداخت و این بازیکن آلمانی را، مسوت اوزیل بی استعداد خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، کای هاورتز در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی با رقم 65 میلیون پوند از چلسی به آرسنال پیوست. هاورتز فعلاً شروع سختی در آرسنال داشته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. میکل آرتتا از هاورتز در خط هافبک 3 نفره استفاده می کند و این ستاره سابق لورکوزن هنوز نتوانسته خودش را با سیستم آرتتا وفق دهد. در بازی مقابل فولام در روز شنبه، هاورتز فرصت مسلم گلزنی را از دست داد تا اینکه تیمش مقابل تیم ده نفره فولام به تساوی دو بر دو رضایت دهد. 

ریچارد کیز که الان به عنوان مجری بین اسپورتس فعالیت می کند، راجع به هاورتز گفت: "او در مکان های خوبی جایگیری می کند، اما توپ هیچ وقت به او نرسید. همین اتفاق نیز برای من افتاد. من هم در استودیو بودم و هیچ توپی به من نرسید. در واقع عملکرد هاورتز مثل من بود. بدون گل و پاس گل در 3 بازی گذشته، اما توانسته در مکان های خوبی جایگیری کند. آرتتا باید به سیستم فصل قبلش بازگردد. البته بگذارید این را بگویم، هاورتز مسوت اوزیل جدید است، اما بدون هیچ استعدادی."

4416