منچسترسیتی در آستانه رسیدن به 240 میلیون یورو هزینه تابستانی

منچسترسیتی در آستانه رسیدن به 240 میلیون یورو هزینه تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در حالی که در فصل گذشته به سه گانه رسید، همچنان در این تابستان یکی از پرهزینه ترین باشگاه ها در بازار نقل و انتقالات بود.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا که در سالهای حضورش در منچسترسیتی صدها میلیون یورو خرج خرید بازیکنان کرده بود، در سالی که به سه گانه رسید هم همچنان از خرید کردن سیر نشد. در حقیقت خیلی ها تصور می کردند که پس از فصل درخشان منچسترسیتی، این تیم نیاز چندانی به تقویت ترکیبش نداشته باشد چرا که طبیعتا تیمی که همه جامها را کسب کرده، به حدی قدرتمند است که تقویت آن دشوار باشد اما به نظر می رسد که سیتی در این تابستان هم از خرید کردن، سیر نشد. جدایی بازیکنانی نظیر گوندوغان، ریاض محرز و آیمریک لاپورت با خریدهایی همچون ماتئو کواچیچ، یوشکو گواردیول و ژرمی دوکو جبران شد و حالا سیتی فاصله چندانی تا خرید ماتیوس نونس هافبک پرتغالی ولورهمپتون ندارد.

گواردیول در این تابستان با 90 میلیون یورو از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست و به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد. کواچیچ با 30 میلیون یورو از چلسی خریده شد تا جایگزین گوندوغان شود. دوکو با 60 میلیون یورو برای جانشینی محرز جذب شد و حالا نونس قرار است که با 60 میلیون یورو راهی ورزشگاه اتحاد شود تا جای کوین دی بروینه مصدوم را بگیرد.

4125