مدافع بارسلونا در یک قدمی پیوستن به ژیرونا

مدافع بارسلونا در یک قدمی پیوستن به ژیرونا

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به نظر می رسد که ژاوی در آستانه از دست دادن یکی از مدافعان مورد اعتماد خود قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، رادیو کادناسر گزارش داده است که اریک گارسیا مذاکرات خوبی با ژیرونا داشته و در آستانه پیوستن به تیم کاتالان قرار دارد. ژاوی تمایلی به جدایی اریک ندارد و ترجیح می دهد که لنگله جدا شود اما فعلا مدیران بارسلونا نتوانسته اند برای بازیکن فرانسوی مشتری پیدا کنند.

بارسلونا و ژیرونا رابطه خوبی با هم دارند. در این تابستان اوریول رومئو بین دو تیم مبادله شد و حالا ژیرونا در تلاش است تا با خرید اریک گارسیا، ترکیب بارسا را خلوت کند و با کاهش سقف دستمزد، دست این تیم را برای خرید در بازار نقل و انتقالات بازتر کند.

در هر صورت بارسا زمان محدودی دارد. فقط چهار روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمان باقی است و ژاوی همچنان به تقویت تیمش در پست دفاع کناری (کانسلو)، هافبک (لوسلسو) و حمله (ژائو فلیکس) فکر می کند. بارسا فعلا شروع خوبی در لالیگا با کسب هفت امتیاز از سه بازی داشته و ژآوی امید زیادی دارد تا تیمش بتواند از قهرمانی فصل گذشته دفاع کند. آنها شب گذشته در دیداری پرگل مقابل ویارئال با نتیجه چهار بر سه پیروز شدند.

4125