سعودی‌ها دست از سر لیورپول بر نمی‌دارند؛ پس از صلاح نوبت مدافع لیورپول رسید

سعودی‌ها دست از سر لیورپول بر نمی‌دارند؛ پس از صلاح نوبت مدافع لیورپول رسید

پایگاه خبری فوتبالی – تیم الاتحاد عربستان، به جذب جو گومز، مدافع لیورپول علاقه مند است و قصد دارد علاوه بر محمد صلاح، او را نیز به عربستان بکشاند.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته اخباری از علاقه شدید الاتحاد به محمد صلاح منتشر شد، تیمی که پیش از این دیگر بازیکن لیورپول یعنی فابینیو و کریم بنزما و انگولو کانته را به خدمت گرفته است. یورگن کلوپ اعلام کرد که ستاره تیمش در این تابستان فروخته نخواهد شد اما با این وجود تیم سعودی در حال آماده سازی پیشنهادی هنگفت برای انجام این معامله است. گفته می‌شود که الاتحاد قصد دارد تا صلاح را به پردرآمدترین بازیکن دنیای فوتبال تبدیل کند و همچنین با پرداخت مبلغی هنگفت رکورد نقل و انتقالاتی تاریخ لیگ عربستان که با انتقال 80 میلیون پوندی نیمار به الهلال جا به جا شد را بشکند.

ستاره مصری لیورپول، به نظر تنها بازیکن مورد علاقه تیم سعودی نیست و به نقل از فابریتزیو رومانو، جو گومز، مدافع این تیم نیز در لیست الاتحاد برای تقویت خط دفاعی خود قرار دارد. این مدافع 26 ساله که به دلیل تطبیق پذیری اش مورد ستایش قرار می‌گیرد، اصولا یک مدافع میانی است اما قادر است تا در سمت راست و حتی چپ خط دفاعی ایفای نقش کند. با توجه به اینکه چند روز بیشتر به پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان باقی نمانده است، بعید به نظر می‌رسد که لیورپول حاضر به فروش ستاره‌های خود شود زیرا پیدا کردن جایگزین برای آن‌ها کار بسیار دشواری خواهد بود اما با این وجود بازهم باید دید لیگ عربستان می‌تواند دوباره طرفداران فوتبال را غافلگیر کند یا خیر.

2102