خط و نشان ستاره سپاهان برای آقای گلی/ کاپیتان طالب روی نوار گلزنی

خط و نشان ستاره سپاهان برای آقای گلی/ کاپیتان طالب روی نوار گلزنی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته چهارم لیگ برتر با ادامه روند گلزنی دو بازیکن همراه شد.

به گزارش فوتبالی، بازی‌های دومین روز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در حالی پیگیری شد که تیم‌های نساجی و سپاهان توانستند با نتیجه مشابه سه بر یک به ترتیب مقابل صنعت نفت و پیکان به پیروزی برسند. علاوه بر امتیازاتی که این بردها برای شاگردان مهدی رحمتی و ژوزه مورایس به همراه داشت، در هر یک از این دو بازی اتفاقی جالب رقم خورد.

در بازی نساجی – صنعت نفت، طالب ریکانی تنها گل تیمش را زد و در مصاف پیکان – سپاهان، رضا اسدی اولین گل طلایی پوشان را به ثمر رساند تا هر دو بازیکن گلزنی در هفته‌های متوالی را تجربه کنند.

البته در این بین وضعیت رضا اسدی به مراتب بهتر از طالب ریکانی است. کاپیتان صنعت نفت امشب برای دومین هفته متوالی گلزنی کرد اما رضا اسدی در هر چهار بازی سپاهان در فصل جاری گلزنی کرده است. البته آنچه اسدی را از ریکانی متمایز می‎کند تاثیر گل‌های او در امتیازات سپاهان است مانند گل سه امتیازی که در هفته سوم به استقلال زد و یا گل اول تیمش به پیکان که باعث شد شاگردان مورایس به بازی برگردند.

رضا اسدی علاوه بر اینکه روند گلزنی در هر بازی را حفظ کرده، در حال حاضر با 4 گل زده بهترین گلزن لیگ برتر است و اگر با همین روال پیش برود قطعا آقای گل این فصل خواهد شد.

6442