حمایت سرمربی تاتنهام از ستاره برزیلی

حمایت سرمربی تاتنهام از ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - آنژه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام به حمایت از ریچارلیسون مهاجم برزیلی تیمش پرداخت و اذعان کرد که از عملکرد او راضی است.

به گزارش فوتبالی، هری کین در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی از تاتنهام جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. تاکنون باشگاه لندنی از 100 میلیون پوند پول فروش هری کین استفاده خاصی نکرده و از ریچارلیسون در نوک خط حمله استفاده می کند، مهاجم برزیلی که در تابستان گذشته از اورتون به تاتنهام پیوست. در حال حاضر ریچارلیسون اصلاً آمار خوبی در این باشگاه ندارد و در 27 بازی گذشته، تنها 2 گل به ثمر رسانده است. 

به نقل از میرر، پوستکوگلو در حمایت از ریچارلیسون گفت: "من ترکیبی انتخاب می کنم که فکر می کنم با آن برنده بازی ها می شویم. اگر احساس کنم که حضور ریچارلیسون برای تیمم مفید است و با آن می توانیم پیروز شویم، پس حتما او را در ترکیب قرار می دهم. من هیچ ترحمی به بازیکنانم ندارم و اگر فکر کنم بازی ریچارلیسون مناسب سبک تاکتیکی من نیست، قطعا او را بازی نخواهم داد. این بازیکنان خیلی زود با فلسفه فوتبال من آشنا شدند و حالا عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته ایم. ریچارلیسون تاکنون کمک شایانی به ما کرده و من از او تشکر می کنم."

4416