ترکیب منتخب سال لیگ برتر انگلیس مشخص شد؛ خبری از شاگردان کلوپ و تن هاخ نبود

ترکیب منتخب سال لیگ برتر انگلیس مشخص شد؛ خبری از شاگردان کلوپ و تن هاخ نبود

پایگاه خبری فوتبالی – ارلینگ هالند، هری کین و بوکایو ساکا، مثلث تهاجمی ترکیب منتخب سال لیگ برتر انگلیس از نگاه اتحادیه بازیکنان حرفه ای را تشکیل دادند.

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی، با 5 امتیاز بیشتر از تیم آرسنال، موفق شد تا جام قهرمانی لیگ جزیره را بالای سر ببرد و به همین واسطه، 5 بازیکن از تیم گواردیولا در ترکیب منتخب سال این رقابت‌ها حضور پیدا کرده اند، ترکیبی که با رای خود بازیکنان معین شده است. در کنار هالند، رودری، دی بروینه، جان استونز و دیاز را در این ترکیب می‌بینیم. آرسنال نیز با 4 بازیکن در این ترکیب، پس از سیتیزن‌ها، بیشترین تعداد بازیکن را دارد. رمزدیل، اودگارد، سالیبا و ساکا در این ترکیب 11 نفره حضور دارند.

هری کین نیز که در این تابستان راهی بایرن مونیخ شد، در خط حمله این ترکیب حضور دارد؛ این ششمین باری است که این بازیکن انگلیسی این اتفاق را رقم می‌زند. 

نیوکاسل نیز با حضور کیرن تریپیر، کاپیتان این تیم، تیم دیگری است که یک بازیکن خود را در این ترکیب رویایی حاضر می‌بیند.

منچستر یونایتد که لیگ را در رتبه 3 ام به پایان رساند، نماینده ای در این ترکیب ندارد و بازیکنان این تیم، رای کافی برای حضور در بین بهترین‌های فصل گذشته را کسب نکردند.

لیورپول نیز با توجه به حضور در رتبه 5 ام و از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، برای اولین بار در 7 سال گذشته، هیچ بازیکنی در ترکیب منتخب فصل لیگ برتر انگلیس ندارد.

2102