گلزنی و یاغی‌گری؛ شب عجیب سحرخیزان در سیرجان (عکس)

گلزنی و یاغی‌گری؛ شب عجیب سحرخیزان در سیرجان (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سعید سحرخیزان روز پرماجرایی را در بازی با ملوان پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، سعید سحرخیزان مهاجم ۲۰ ساله این فصل گل‌گهر سیرجان است. بازیکنی که فصل گذشته در تیم هوادار خودی نشان داد تا توجه تیم متمول سیرجانی را جلب کند و این فصل جزو مهره‌های ثابت سرمربی یونانی این تیم بوده است.

اما بازی دیروز با ملوان برای این ستاره آینده‌دار همه چیز داشت؛ از گلزنی و نجات تیم از باخت تا اخراج و یاغی‌گری! درحالی که گل‌گهر از میهمان خود با یک گل عقب بود، سحرخیزان پاس بلند علیرضا علیزاده را پس از برخورد به مدافع ملوان دریافت کرده و با شوتی زیبا دروازه حسین اکبرمنادی را گشود تا کار به تساوی بینجامد.

با این حال خوشحالی بعد از گل مهاجم اردبیلی دوام چندانی نداشت چرا که کارت قرمز مستقیم داور همه لحظات خوش وی را خراب کرد. درحالی که بازی رو‌ به اتمام بود، خطای خشن‌ بی‌مورد سحرخیزان روی آرمان اکوان با کارت قرمز مستقیم داور بازی همراه شد تا مهاجم جوان که خطای خود را قبول هم‌ کرده بود، بهت‌زده شود.

مهاجم گل‌گهر البته به این سادگی ‌اخراج خود را قبول نمی‌کرد و چند دقیقه‌ای کشید تا زمین مسابقه را ترک کند. درنهایت شبی ‌که می‌توانست برای مهاجم جوان سیرجانی‌ها خاطره‌انگیز باشد با یک اخراج از شیرینی آن کم شد تا سعید سحرخیزان اولین بازی گل‌گهر پس از تعطیلات مقابل سپاهان را که یک بازی مهم است، از دست بدهد.

1997