سرنوشت نامشخص 5 ستاره لیگ برتر در آخرین روز نقل و انتقالات

سرنوشت نامشخص 5 ستاره لیگ برتر در آخرین روز نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی- برخی چهره‌های شناخته شده لیگ برتر هنوز وضعیت مشخصی برای فصل جدید ندارند.

به گزارش فوتبالی، امروز چهارشنبه 8 شهریور آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی است. طبق قوانین فقط تا ساعت 24 امشب تیم‌ها وقت دارند تا بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند و بر این اساس بازیکنان تحت قرارداد هم تا همین ساعت فرصت دارند تا قراردادشان را فسخ کنند و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شوند.

آنچه در این بین توجه‌ها را به خود جلب کرده، نامشخص بودن وضعیت برخی ستاره‌های مطرح است که باید دید در ساعات باقی‌مانده تا پایان امروز چه اتفاق جدیدی برایشان رقم خواهد خورد؛

* عیسی آل کثیر که با عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات از پرسپولیس به سپاهان رفت، حالا برای ثبت قراردادش به بن بست خورده و چاره‌ای جز انتخاب مقصد جدید ندارد؛ حال اینکه او تصمیم می‌گیرد به پرسپولیس برگردد یا مقصد دیگری انتخاب می‌کند از مهمترین اتفاقاتی است که احتمالا تا امشب پاسخ آن مشخص می‌شود.

* عارف غلامی دیگر بازیکنی است که همه دوست دارند بدانند بالاخره چه خواهد کرد. او با وجود اینکه تمایل داشت به حضور در استقلال ادامه دهد، با این تیم به توافق نرسید و با وجود اینکه از توافقش با یک تیم خارجی خبر داده بود، اما همچنان وضعیت مشخصی ندارد.

* محمدرضا خلعتبری بعد از آنکه اواسط فصل گذشته توسط مهدی رحمتی از آلومینیوم اراک کنار گذشته شد همچنان خارج از مستطیل سبز حضور دارد. انتظار می‌رفت که او تابستان امسال تیم جدیدش را انتخاب کند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

* اشکان دژاگه ستاره سابق تیم ملی است که با وجود آغاز فصل جدید، بدون تیم مانده است. دژاگه البته تا آستانه بازگشت به فولاد پیش رفت اما اخیرا خبر رسید که این انتقال منتفی شده است.

* مسعود شجاعی هم که بعد از پایان فصل قبل شایعاتی پیرامون خداحافظی‌اش از فوتبال به راه افتاده بود، هنوز تکلیف تیم جدیدش را مشخص نکرده و باید دید اگر قرار به بازی کردن او باشد، شجاعی کدام تیم را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب خواهد کرد

6442