والی: هر مربی ایرانی دیگری هم جای منصوریان می‌آمد هواداران فولاد اعتراض می‌کردند

والی: هر مربی ایرانی دیگری هم جای منصوریان می‌آمد هواداران فولاد اعتراض می‌کردند

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان فولاد خوزستان گفت: هر مربی ایرانی دیگری جای منصوریان به تیم ما می‌آمد، هواداران اعتراض می‌کردند.

به گزارش فوتبالی، ایوب والی پس از شکست ۲ بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس و ثبت چهارمین باخت متوالی سرخ‌پوشان اهوازی، اظهار داشت: امروز پس از ۳ باخت و خوردن گل‌های زیاد، برای بازی دفاعی به زمین آمده بودیم. فولاد یک تیم مریض است که اعتماد به نفس خودش را از دست داده و به همین دلیل ابتدا می‌خواستیم دفاع کنیم و در ادامه روی ضد حملات، کار کنیم. تا دقیقه ۷۵ نیز بچه‌ها تمام تلاش خود را کرده و خوب بازی کردند. نسبت به عملکردمان در هفته‌های اخیر تا آن لحظه عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: تیمی که عقب می نشیند، گل می‌خورد. شیرازه فولاد نیز پس از خوردن گل اول از همه پاشید. واقعا این تیم کار دارد. باید هرچه‌ سریع‌تر مربی بیاید و کار کند. امروز که سکوها را نگاه می‌کردم، جان بچه‌ام را قسم می خورم که به این شکل شرمنده هوادار نشده بودم.  حتی بغضم گرفته بود و دوست داشتم به حال این تیم، این مردم و این ورزشگاه که همیشه می‌توانند مدعی قهرمان باشند گریه کنم. امسال حال و روز ما به این شکل است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم و بالاترین انرژی را می‌گذاریم تا با قدرت هرچه سریع‌تر از این وضعیت بیرون بیاییم.

کاپیتان فولاد درمورد به مشکل خوردن جواد نکونام و علیرضا منصوریان با هواداران و دلیل نتیجه نگرفتن این ۲ مربی در اهواز، گفت: بحث جواد نکونام فرق دارد. او وقتی در فولاد بود، نتیجه خوبی گرفت و مردم هم خیلی تشویقش کردند. با فولاد ۲ قهرمانی آورد اما در روزهای آخر کارش به خاطر بحث‌های پیش آمده و بستن تیمی که مدام حرف از قهرمانی می‌زدیم در شرایطی که بودجه خوبی هم خرج کرده بودند، انتظارات مردم بالا رفته بود. در بازی‌های ابتدایی به مشکل خورده بودیم و طبیعی است پس از نتیجه نگرفتن هواداران اعتراضاتی دارند. در کل از نکونام تا آخرین لحظه حمایت شد و خودش از فولاد جدا شد.

والی ادامه داد: پس از جدایی نکونام در همان زمان سپاهان و تراکتور با مربیان خارجی‌شان نتایج خوبی گرفتند. هواداران ما به نسبت بودجه‌ای که هزینه می‌شود و می‌بینند شرکت ما هیچ اختلافی با فولاد سپاهان ندارد و شاید وضعیتش بهتر هم باشد، چرا نباید اندازه آنها خرج کند، مربی خارجی بیاورد یا بهترین بازیکنان را بخرد؟ در کل بحث هواداران ما همین بود.

وی عنوان کرد: هرکس جای منصوریان می‌آمد، هواداران بازهم اعتراض می‌کردند زیرا از ابتدا خواسته آنها جذب مربی خارجی بود. بازیکنان با منصوریان همدل بودند و همه سعی کردیم به او کمک‌ کنیم اما نشد. نتایج هم سبب شد هوادار بیشتر اعتراض کند و وضعیت به هم ریخت. این وضعیت اصلا خوب نیست . انتظار داریم هرچه سریع‌تر مربی انتخاب شود. احتمال دارد استراحت ما خیلی کمتر باشد و باید پس از این انتخاب همه یکدل و متحد باشیم تا به فولاد کمک‌ کنیم .

1470