عملکرد ریگی مقابل فولاد؛ ادامه راه سروش

عملکرد ریگی مقابل فولاد؛ ادامه راه سروش

پایگاه خبری فوتبالی- جانشین سروش رفیعی در بازی با فولاد، نمایش خوبی در اهواز داشت

به گزارش فوتبالی، رفیعی که در ابتدای فصل گذشته عملکرد خوبی در پست جدیدش به عنوان هافبک دفاعی داشت بنا به دلایلی نیمکت‌نشین شد. بازگشت او در پایان فصل مصادف شد با روزهای خوب پرسپولیس و رسیدن این تیم به قهرمانی و این اتفاق این فصل هم ادامه پیدا کرد. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد که او این فصل جایگاهش در ترکیب اصلی را به همین راحتی از دست نخواهد داد. یک اشتباه اما ورق را کاملا برگرداند. 

گل به خودی سروش رفیعی آن هم در شرایطی که مشخص نیست باید او را بیشتر مقصر دانست یا علیرضا بیرانوند، همه چیز را عوض کرد. 

سروش رفیعی از نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن روی نیمکت رفت و در بازی با فولاد خوزستان هم همان‌جا ماند تا مشخص شود که شاید باز هم مانند فصل گذشته خداحافظی زودهنگامی با ترکیب اصلی خواهد داشت. علاوه بر نیمکت‌نشینی سروش رفیعی، بحث دیگر بر سر انتخاب جانشین او بود. دیدن نام مسعود ریگی در ترکیب اصلی این تصور را به وجود آورد که گویا با دوری سروش از ترکیب، قرار است تاکتیک بازیسازی از خط هافبک هم به دست فراموشی سپرده شود.

 مسعود ریگی اما در طول 90 دقیقه اما نشان داد که حضورش در ترکیب همچین معنایی ندارد و او اتفاقا قرار است مانند سروش نقش مهمی در بازیسازی تیمش داشته باشد. ریگی عملکرد قابل قبولی داشت و با یک پاس گل در این بازی نمره قبولی گرفت. البته او اگر خوش‌شانس بود شلیک زیبایش هم به یکی از زیباترین گل‌های هفته تبدیل می‌شد تا در اولین حضور در ترکیب اصلی شروعی طلایی داشته باشد. این اتفاق نیفتاد اما پاس‌های کلیدی و شوت‌های او با یک پاس گل نشان داد که در غیاب سروش رفیعی، بقیه هافبک‌دفاعی‌های یحیی هم قرار است تاکتیک موردنظر او را در زمین پیاده کنند و این کار را هم به درستی انجام بدهند. 

۴۳۲۶