رسمی؛ جانشین مسی به برایتون پیوست

رسمی؛ جانشین مسی به برایتون پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – برایتون تایید کرد که آنسو فاتی را به صورت قرضی جذب کرده است.

به گزارش فوتبالی، چندین باشگاه انگلیسی در طول تابستان به جذب فاتی علاقه مند بودند اما خود این بازیکن اسپانیایی در ابتدا مصمم بود تا در بارسلونا بماند و برای جایگاه خود بجنگد اما پس از مشکلاتی که در به دست آوردن جایگاه خود در ترکیب بارسلونا در هفته‌های ابتدایی فصل داشت، این موضع تغییر کرد. 

ظهور یامال 16 ساله، به نظر می‌رسد بر تصمیم فاتی تاثیر گذاشته است تا بخواهد ادامه فصل را در جایی دیگر به پرورش استعداد خود ادامه بدهد؛ پس از این کشمکش‌ها و پس از علاقه تیم‌های مختلف، او تیم برایتون را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد. گزینه ای برای دائمی کردن در این قرارداد گنجانده نشده است و فاتی در تابستان آینده به نوکمپ باز خواهد گشت. 

روبرتو دی زربی در مصاحبه با رسانه باشگاه گفت:" این معامله بسیار خوبی برای همه ماست. من مطمئنم که آنسو به ما در راه رسیدن به اهداف جدیدمان کمک خواهد کرد و ما نیز می‌توانیم به او در بازگشت به سطحی که لیاقتش را دارد، کمک کنیم."

فاتی امیدوار است تا از حضور در برایتون برای بازگشت به دوران درخشان اوایل حرفه خود بازگردد، دوره ای که پس از مصدومیت بد زانویش در سال 2020، با افت چشمگیری مواجه شده است.

2102