پیشنهاد 40 میلیون پوندی که از طریق واتس اپ به فارست فرستاده شد!

پیشنهاد 40 میلیون پوندی که از طریق واتس اپ به فارست فرستاده شد!

پایگاه خبری فوتبالی – ناتینگهام فارست ممکن است برنان جانسون، مهاجم جوان خود را در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالاتی از دست بدهد درحالی که، پیش‌تر یک پیشنهاد 40 میلیون پوندی در اوایل تابستان از طرف برنتفورد و از طربق نرم افزار واتس اپ برای او دریافت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، ناتینگهام فارست اوایل این تابستان، با پیشنهاد 40 میلیون پوندی برنتفورد برای برنان جانسون، آن هم در واتس اپ، غافلگیر شده بود.

این مهاجم در ماه‌‌های اخیر مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته بود و به نظر می‌رسد که با توجه به فرصت کم باقی مانده از نقل و انتقالات تابستانی، می‌تواند راهی شمال لندن شود تا جانشین هری کین شود.

چلسی و برنتفورد، دیگر تیم‌های لندنی هستند که به او علاقه مند بودند و علاقه زنبورها به این مهاجم، به زمان حضور ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ باز می‌گردد. علاقه ای که در ابتدا با رد پیشنهاد 18 میلیون پوندی این تیم، در ژانویه 2022 توسط فارست روبرو شد اما زنبورها بازهم با پیشنهادی بهتر بازگشتند اما اینبار، روشی خاص برای ارائه پیشنهاد خود پیدا کردند و پیشنهاد خود به ارزش 35 میلیون پوند به علاوه 5 میلیون بندهای اضافی را از طریق نرم افزار واتس اپ به این تیم ارائه کردند. این پیشنهاد جالب توجه نیز، توسط ناتینگهام فارست مورد قبول واقع نشد.

2102