نیمکت‌های ملتهب؛ 4 اخراج از کنار زمین در 4 هفته

نیمکت‌های ملتهب؛ 4 اخراج از کنار زمین در 4 هفته

پایگاه خبری فوتبالی- در طی ۴ هفته نخست لیگ بیست‌وسوم ۴ سرمربی از تیم‌های مختلف با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، اولین کارت قرمز فصل به کسی جز سید مهدی رحمتی نرسید؛ دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور تیم ملی و باشگاه استقلال در اولین بازی رسمی‌اش به عنوان سرمربی نساجی و حلوی پیکان، در دقایق پایانی به خاطر اعتراض‌هایی که به حسن اکرمی داشت، کارت قرمز داور را جلوی چشمانش دید.

در هفته دوم خبری از اخراج سرمربیان نبود اما در حساس‌ترین بازی هفته سوم، حمیدرضا رجبی مربی استقلال، در نیمه اول بازی با سپاهان، از روی نیمکت اخراج شد.

رجبی مدعی بود وقتی نارنجک به داخل زمین پرتاب شده او سمت شاگردانش رفته تا آنها را کنار بکشد اما کوپال ناظمی تصمیم به اخراج او گرفت.

با گذشت یک هفته بی‌سر و صدا با جدال تیم‌های سپاهان و استقلال در نقش جهان در قالب مهم‌ترین دیدار هفته سوم باز هم جنجال‌های کنار زمین آغاز شد تا قرعه اخراج به نام حمیدرضا رجبی دستیار جواد نکونام در استقلال در بیاید و او توسط کوپال ناظمی با کارت قرمز جریمه شود . 

در هفته چهارم هم و در بازی استقلال مقابل همنام خوزستانی‌اش، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در شرایطی از کنار زمین اخراج شد که مدعی بود قربانی اشتباه داور چهارم شده است:" من به خاطر اشتباه داور چهارم اخراج شدم چرا که وی تحت تاثیر نیمکت حریف قرار داشت، آنها اعتراض کردند که بازیکن ما با آرنج خطا کرده و باید اخراج شود و من رفتم تا بگویم خطایی صورت نگرفته است. داور چهارم با ۵۰ متر فاصله چطور می‌توانست تشخیص دهد که چه اتفاقی افتاده است."

اما جنجالی‌ترین اخراج مربیان از کنار زمین در چند هفته اخیر مربوط به اخراج عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت در بازی مقابل نساجی است. ویسی بعد از اخراج، به دوربین فوتبالی گفت که فقط به خاطر اینکه به داور گفته توپ مال تیمش بوده، داور به او کارت نشان داده است هر چند که بازبینی صحنه اخراج سرمربی دوست‌داشتنی صنعت نفت نشان می‌دهد که او آنقدرها هم مِلو! با داور صحبت نکرده است.

9098