انتخاب سخت یحیی پس از تعطیلات لیگ؛ سروش یا مسعود؟

انتخاب سخت یحیی پس از تعطیلات لیگ؛ سروش یا مسعود؟

پایگاه خبری فوتبالی – درخشش مسعود ریگی در بازی با فولاد، کادر فنی پرسپولیس را بر سر یک دوراهی قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از اشتباهی که سروش رفیعی ناخواسته در نیمه اول بازی پرسپولیس و ذوب آهن انجام داد یحیی گل‌محمدی خیلی زود و بین دو نیمه او را از زمین بیرون کشید و مسعود ریگی را جایگزین کرد.

به نظر می‌رسید این تعویض فقط به دلیل شرایط روحی رفیعی پس از آن اشتباه باشد و سروش در بازی بعدی باز هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد. اما عصر چهارشنبه گذشته وقتی لیست بازیکنان پرسپولیس برای بازی با فولاد اعلام شد خیلی‌ها متعجب شدند.

با تصمیم یحیی سروش روی نیمکت نشسته بود و مسعود ریگی در ترکیب اصلی قرار داشت. ریگی البته بازیکنی است که خودش را قبلا اثبات کرده و همه از توانایی‌هایش آگاهند

اما او در بازی با فولاد به ویژه در نیمه دوم بسیار خوب و موثر عمل کرد و یکی از عوامل اصلی برد پرسپولیس در اهواز بود. سانتر دیدنی و حساب‌شده ریگی برای مرتضی پورعلی گنجی به قدری دقیق بود که مرتضی با یک چرخش سر و شیرجه موفق شد قفل دروازه فولاد را باز کند.

ریگی در اهواز به قدری خوب و مثبت عمل کرد که جای خالی سروش اصلا احساس نشد. حتی کادر فنی هم برای تعویض مجاب نشد. پرسپولیس 4 تعویض انجام داد اما سروش به زمین نرفت. این هم مهر تائید دیگری بر عملکرد خوب ریگی بود.

بعد از بازی‌های هفته چهارم، لیگ به خاطر فیفادی تعطیل شد و حالا تا پایان شهریور خبری از بازی‌های باشگاهی نیست. بازی بعدی پرسپولیس باید مقابل استقلال برگزار شود مگر این که دربی به تعویق بیفتد و بازی هفته ششم زودتر برگزار شود.

با این وجود الان سوال مهم این است که یحیی گل‌محمدی برای بازی‌های بعدی چه تصمیمی خواهد گرفت؟ آیا او رفیعی را که مدت‌هاست مرد شماره یک خط هافبک پرسپولیس است را به زمین می‌فرستد یا دوباره از ریگی آماده استفاده می‌کند؟

البته تعطیلی حدودا یک ماهه می‌تواند تاثیر زیادی روی انتخاب یحیی بگذارد. تا آن روز ممکن است سطح آمادگی بازیکنان تغییر کند. پس باید تا بازی بعدیِ پرسپولیس منتظر بمانیم و ببینیم یحیی در این دوراهی سخت چه انتخابی می‌کند.

1359