ماجرای بمب نقل و انتقالاتی صیادمنش؛ آرسنال به دنبال اللهیار؟

ماجرای بمب نقل و انتقالاتی صیادمنش؛ آرسنال به دنبال اللهیار؟

پایگاه خبری فوتبالی- درباره مهاجم ایرانی تیم هال سیتی شایعات داغی مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، چند روزی است که اللهیار صیادمنش سوژه شایعات نقل و انتقالاتی متفاوتی شده است. بعد از آنکه گفته شد این بازیکن جایی در تفکرات سرمربی هال سیتی ندارد، این شایعه عجیب درباره او مطرح شد که این بازیکن از استقلال پیشنهاد دارد و کار به جایی رسید که برخی سایتهای خبری مدعی شدند باشگاه استقلال به اللهیار پیغام داده که رضایتنامه‌اش را از باشگاه انگلیسی بگیرد و به ایران برگردد.

جدا از این شایعه عجیب که باورش بسیار سخت بود، چند روز قبل این خبر درباره صیادمنش به گوش رسید که قرار است او به لیگ جزیره برود و با یکی از تیمهای بزرگ فوتبال انگلیس قرارداد ببندد و به قول معروف، بمب نقل و انتقالاتی منفجر کند.

امروز یکی از روزنامه‌های ورزشی، جزییات بیشتری درباره این ماجرا منتشر کرد و نوشت که آرسنال عملکرد مهاجم ایرانی هال سیتی را زیر نظر داشته و قصد داشت بعد از جذب او، اللهیار را به طور قرضی به تیم دیگری – گویا تیم کلرادو در آمریکا که مدیرش، مدیر آرسنال هم هست – بدهد تا صیادمنش با تجربه بیشتر به لیگ برتر برگردد منتهی باشگاه هال سیتی تا این لحظه با جدایی مهاجم ایرانی‌اش مخالفت کرده است.

درباره اللهیار این روایت هم وجود دارد که اگر قرار به ماندن او در هال سیتی باشد، شاید این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود و با آرسنال قرارداد ببنند.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا چه اتفاق جدیدی درباره صیادمنش رخ خواهد داد.

 6442