ناراحتی سرمربی بایرن مونیخ از ناکامی در خرید ستاره پرتغالی

ناراحتی سرمربی بایرن مونیخ از ناکامی در خرید ستاره پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ از اینکه آن ها نتوانستند ژائو پالینیا را به خدمت بگیرند، بسیار ناراحت است و نمی داند چرا این انتقال به هم خورد.

به گزارش فوتبالی، اگرچه باواریایی ها توانستند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هری کین را با رقم 100 میلیون پوند به خدمت بگیرند، اما در دیگر اهداف خود متحمل شکست شدند. آخرین هدف آن ها پالینیا، هافبک پرتغالی فولام بود که قرار بود جای گراونبرخی که به لیورپول پیوسته است را پر کند، اما به شکلی جالب، این معامله کنسل شد. پالینیا حتی تست های پزشکی خود را انجام داد و با لباس بایرن مونیخ نیز عکس گرفت، اما در نهایت در فولام ماندنی شد. بایرن قرار بود برای پالینیا 55 میلیون پوند بپردازد و البته فولام می خواست یک جانشین نیز خریداری کند، اما نتوانست و این معامله به هم خورد. 

توخل سرمربی سابق پاریسن ژرمن و چلسی راجع به این موضوع به خبرنگاران گفت: "من خیلی بابت کنسل شدن معامله ژائو پالینیا ناراحت بودم، چون می دانستم که او چه قدر دوست داشت به بایرن مونیخ ملحق شود و چه کارهایی برای ما انجام دهد. واقعاً نمی دانم چرا این معامله انجام نشد. واقعا ناراحت هستم."

بایرن مونیخ روز گذشته موفق شد با نتیجه دو بر یک از مونشن گلادباخ عبور کند.

4416