مدافع مازاد منچستریونایتد راهی بشیکتاش شد

مدافع مازاد منچستریونایتد راهی بشیکتاش شد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک بایی مدافع مازاد منچستریونایتد پس از هفت سال از این تیم جدا شد و با قراردادی قطعی به باشگاه بشیکتاش در لیگ ترکیه ملحق شد تا دوران جدیدی از زندگی فوتبالی خود را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش ساحل عاجی در سال 2016 از ویارئال به منچستریونایتد ملحق شد که اولین خرید ژوزه مورینیو برای شیاطین سرخ بود. این بازیکن در فصل 17-2016 به یونایتد برای کسب سوپرجام انگلیس، جام اتحادیه و لیگ اروپا کمک کرد.

بایی مجموعا 113 بازی در هفت فصل حضور در منچستریونایتد داشت که فصل گذشته قرضی به باشگاه مارسی رفت و در این باشگاه 23 بازی انجام داد. این بازیکن در این فصل جایی در ترکیب منچستریونایتد نداشت چرا که رافائل واران، لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف و جانی ایوانس را بالاتر از خود می دید.

بشیکتاش در بیانیه خود برای خرید بایی نوشته است:" به بشیکتاش خوش آمدی، اریک بایی. باشگاه ما با منچستریونایتد برای خرید اریک بایی مدافع ساحل عاجی به توافق رسیده است. امیدواریم که اریک بایی بتواند خدمت بزرگی به باشگاه ما انجام بدهد و به ما کمک کند تا در این پیراهن به موفقیت برسیم و بتوانیم با احترام، او را معارفه کنیم."

منچستریونایتد پس از وقفه بازیهای ملی در لیگ انگلیس باید به مصاف برایتون برود.

4125