دلیل کاپیتان سابق لیورپول برای ترک این تیم: دیگر مرا نمی‌خواستند

دلیل کاپیتان سابق لیورپول برای ترک این تیم: دیگر مرا نمی‌خواستند

پایگاه خبری فوتبالی – جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، از دلیلش برای ترک آنفیلد رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان سابق لیورپول، ادعا کرده است که ارزش‌های در لیورپول تغییر کرده بودند و تضمینی برای حضور در ترکیب کلوپ به او داده نشده بود اما با این وجود بازهم اصرار داشته که انتقالش به الاتفاق بخاطر پول نبوده است.

این هافبک انگلیسی به تیم عربستانی الاتفاق پیوست که تحت هدایت استیون جرارد، اسطوره لیورپول قرار دارد؛ او پس از انتقال به خاورمیانه، جایی که حقوق هنگفت 700 هزار پوندی، انتظارش را می‌کشید، مورد انتقادات زیادی قرار گرفت اما ادعاها درباره حقوق دریافتی اش را کرده است و از اوضاع نامساعد خود در لیورپول، به عنوان عاملی یاد کرده که او را مجبور به جستجوی چالشی جدید کرده است و گفته که بازی کردن مداوم پیش از مسابقات‌ یورو 2024، برای او حیاتی بوده است.

هندرسون در مصاحبه با اتلتیک گفت:" چند چیز بود که زنگ‌های خطر را به صدا درآورد. من رابطه بسیار خوبی با یورگن داشته ام، او با من بسیار صادق بود. من وارد جزئیات مکالمه مان نمی‌شوم زیرا خصوصی بود اما آن مکامله مرا متوجه ساخت که قرار نیست زیاد بازی کنم. می‌دانستم که بازیکنان جدیدی در پست من به باشگاه خواهند آمد. اینکه بازی نکنم، همانطور که همه، به خصوص سرمربی می‌دانند، برایم خیلی دشوار بود زیرا مدت خیلی زیادی آنجا بودم و مدت زیادی، کاپیتان تیم بودم. در آن لحظه احساس کردم که شاید ارزش من یا میل باشگاه یا سرمربی به ماندنم، تغییر کرده است. می‌دانستم که یک روزی این اتفاق رخ خواهد داد اما فکر نمی‌کردم که آنموقع باشد و باید قبولش می‌کردم."

2102