هافبک رئال مادرید: می‌توانستیم امباپه را بخریم

هافبک رئال مادرید: می‌توانستیم امباپه را بخریم

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی هافبک فرانسوی رئال مادرید احساس می کند که این باشگاه شانس خوبی برای جذب کیلیان امباپه ستاره پاریسن ژرمن در این تابستان داشت.

به گزارش فوتبالی، داستان کیلیان امباپه و رئال مادرید بسیار طولانی شده است. از چند فصل قبل، فلورنتینو پرز آشکارا اظهار کرد که می خواهد روزی امباپه را به سانتیاگو برنابئو بیاورد و خود این بازیکن نیز تمایل زیادی برای پوشیدن لباس لوس بلانکوس دارد. اما در دو تابستان گذشته، امباپه در پاریسن ژرمن ماندنی شده تا انتظار هواداران مادریدی بیشتر شود. او در این تابستان حتی اعلام کرد که دیگر قصد تمدید قراردادش را با پاریسن ژرمن ندارد، اما نمی خواهد در این فصل از این باشگاه جدا شود. 

حالا شوامنی در کنفرانس خبری راجع به این موضوع گفت: "قطعاً رئال شانس خرید امباپه را داشت. اتفاقات زیادی ممکن است در فوتبال رخ دهد. تمام تیم های بزرگ دنیا، خواهان جذب امباپه هستند. او فعلاً بازیکن پاریسن ژرمن است و من دیگر نمی خواهم بیشتر از این راجع به این موضوع صحبت کنم. رئال مادرید در حال حاضر بازیکنان باکیفیت زیادی دارد و می توانیم کارهای بزرگی در این فصل انجام دهیم."

"فصل گذشته کمی برایم چالش برانگیز بود، اما در پایان فهمیدم که در کدام موارد ضعف دارم و باید آن ها را پوشش دهم."

4416