انتقاد صریح کاپیتان سابق لیورپول از مدیران این باشگاه بابت نخریدن بلینگام

انتقاد صریح کاپیتان سابق لیورپول از مدیران این باشگاه بابت نخریدن بلینگام

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون کاپیتان فصل گذشته لیورپول معتقد است که این باشگاه باید تمام تلاشش را برای جذب جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید انجام می داد.

به گزارش فوتبالی، هندرسون فاش کرد که حتی به سراغ مالکان لیورپول رفت تا آن ها را برای جذب جود بلینگام قبل از اینکه رئال مادرید وارد رقابت شود، راضی کند. در نهایت لوس بلانکوس با پرداخت 103 میلیون یورو این هافبک بیست ساله را به خدمت گرفت. قرمزهای مرسی ساید نیز به دنبال جذب او بودند، اما به جای او، به سراغ الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای رفتند و مجموعاً 95 میلیون پوند برای این دو نفر پرداختند. 

به نقل از سایت گل، با این حال، بلینگام شروع افسانه ای در سانتیاگو برنابئو داشته و توانسته پنج گل و چهار بازی به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد. 

هندرسون به اتلتیک گفت: "FSG نمی خواست پول بسیار زیادی روی یک بازیکن سرمایه گذاری کند، چون به نظر آن ها، این کار باعث به هم زدن ساختار باشگاه می شود. من در گذشته خیلی تلاش کردم تا بازیکنان بزرگی را به لیورپول بیاورم، اما آن ها به کار خودشان ایمان داشتند. من از اینکه می بینم بلینگام در لیورپول نیست، حسرت می خورم و واقعاً این موضوع ناراحت کننده است."

4416