منچسترسیتی جانشین هالند را انتخاب کرد!

منچسترسیتی جانشین هالند را انتخاب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی قرار است به زودی برای جذب اوان فرگوسن مهاجم 120 میلیون پوندی برایتون اقدام کند، چون او را به عنوان جانشین بلند مدت ارلینگ هالند می بیند. 

به گزارش فوتبالی، بازی های درخشان فرگوسن در برایتون، باعث جلب توجه باشگاه های بزرگ اروپایی شده است. او با هت تریک در ورزشگاه آمکس در مقابل نیوکاسل ثابت کرد که استعداد بی نظیری در گلزنی دارد. 

اگرچه سیتی می خواهد قرارداد ارلینگ هالند را تا سال 2027 تمدید کند، اما آن ها آگاه هستند که رئال مادرید نیز به این بازیکن چشم دوخته و احتمال جدایی هالند نیز وجود دارد و به همین خاطر می خواهند فرگوسن را به خدمت بگیرند. در همین حال، وجود هر دوی هالند و فرگوسن در سیتی، آن ها را قدرتمندتر از قبل می کند می‌کند و برای رسیدن به این مهم، می‌خواهند از قبل مقدمات معامله را فراهم کنند.

سیتی تابستان خوبی را سپری کرد. آن ها بازیکنان مهمی همچون آیمریک لاپورت، ایلکای گوندوغان، ریاض محرز و ژائو کانسلو را از دست دادند، اما توانستند متئوس نونس، ژرمی دوکو، متئو کواچیچ و یوشکو گواردیول را به تیم اضافه کنند. 

برایتون روی فرگوسن، 120 میلیون پوند ارزش گذاشته است و اگر او بخواهد به این عملکرد خوبش ادامه دهد، احتمال افزایش قیمت نیز وجود دارد.

4416