لیورپول خواهان معاوضه ستاره 70 میلیونی با مهاجم بارسلونا بود

لیورپول خواهان معاوضه ستاره 70 میلیونی با مهاجم بارسلونا بود

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در تلاش بود تا داروین نونیز را با ژائو فلیکس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی معاوضه کند که با جواب منفی ستاره پرتغالی روبرو شد.

به گزارش فوتبالی، قرمزهای مرسی ساید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سعی در افزایش قدرت تهاجمی خود داشتند و توانستند دومینیک سوبوسلای و الکسیس مک آلیستر را به خدمت بگیرند. همچنین آن ها در خط حمله، ستارگانی مثل محمد صلاح، لوئیز دیاز و دیوگو ژوتا دارند. 

موندو دپورتیوو ادعا کرد که لیورپول در تلاش بود تا داروین نونیز، مهاجم اروگوئه ای را با ژائو فلیکس ستاره سابق چلسی که در حال حاضر پیراهن بارسلونا را می پوشد، معاوضه کند، در حالی که نونیز تنها یک فصل بود که در آنفیلد بازی می کرد. با این حال، فلیکس پرتغالی فقط می خواست به بارسلونا بپیوندد. در نهایت فلیکس به خواسته اش رسید و البته تیم هایی مثل منچستریونایتد و استون ویلا نیز خواهان ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید بودند. این مهاجم بیست و سه ساله در بیست بازی خود در پیراهن چلسی توانست تنها چهار گل به ثمر برساند. 

فلیکس همچنین پیشنهاداتی از باشگاه های عربستانی داشت، اما تمامی آن ها رد کرد. او در حال حاضر با قراردادی قرضی در بارسلونا توپ می زند.

4416