مصدومیت خرید 58 میلیونی چلسی

مصدومیت خرید 58 میلیونی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - رومئو لاویا ستاره جدید چلسی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدیدی شده است و ممکن است برای مدت طولانی از میادین فوتبال دور باشد. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تیم های چلسی و لیورپول به شدت به دنبال جذب رومئو لاویا، هافبک 19 ساله ساوتهمپتون بودند. بین لیورپول و چلسی جنگ پیشنهادی بالایی در گرفت و در نهایت، آبی های لندن توانست با رقم 58 میلیون پوند، این ستاره جوان را به خدمت بگیرند. او که هنوز نتوانسته در ترکیب چلسی قرار بگیرد، حالا دچار مصدومیت شدیدی شده و ساشا تاولیری خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی ادعا کرد که او در تمرینات از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. 

مائوریسیو پوچتینو چند هفته قبل پس از پیروزی مقابل لوتون تاون راجع به وضعیت آمادگی جسمانی لاویا گفته بود: "او به چند هفته تمرین دیگر نیاز دارد تا بتواند وارد برنامه های تیم شود. او سخت در تلاش است تا به هم تیمی هایش برسد. برای رومئو، هواداران چلسی باید کمی صبور باشند."

این مصاحبه پوچتینو نشان می داد که شاید بعد از تعطیلات بازی های ملی، لاویا بتواند شانسی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد، اما حالا با این مصدومیت، وضع او کمی خراب شده است و باید منتظر تست های پزشکی باشد.

4416