تکذیب ماجرای هفده میلیارد تومان جنجالی؛ اشتباه تایپی کار دست سپاهان داد!

تکذیب ماجرای هفده میلیارد تومان جنجالی؛ اشتباه تایپی کار دست سپاهان داد!

پایگاه خبری فوتبالی - هفده میلیارد یا یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان؟ سهم ایجنت هادی محمدی از انتقال او از تراکتور به سپاهان کدام عدد است؟

به گزارش فوتبالی، در میان تمام بازیکنان و ستاره‌های سپاهان که این روزها بحث قراردادهایشان حسابی سروصدا کرده است نام یک بازیکن بیش از همه خبرساز شد. بازیکنی که شاید کمتر از بقیه در کانون توجهات قرار داد اما یک عدد عجیب و غریب او را به صدر اخبار رساند.

هادی محمدی، مدافع فصل گذشته تراکتور که گفته شد با نظر ژوزه مورایس به اصفهان آمد. طی مسافت از تبریز تا اصفهان گویا 30 میلیارد تومان هزینه داشته است! بازیکنی که فصل گذشته قرارداد 5 میلیارد تومانی بسته بود این فصل و طبق ادعای خبرگزاری تسنیم، 35 میلیارد قرارداد امضا کرده است!

البته عجایب قرارداد محمدی به این‌جا ختم نشد و مطرح شدن این که 17 میلیارد این مبلغ قرار است به مدیربرنامه‌هایش داده شود مثل بمب ترکید. البته که گویا قرار بوده نهایتا این پول به حساب خود محمدی واریز شود.

هر چه باشد، این موضوع سوژه یکی از بندهای اطلاعیه جدید باشگاه سپاهان شده است. باشگاه سپاهان بدون اسم بردن از هادی محمدی نوشته است:« گفته می‌شود ما ۱۷ میلیارد تومان در مورد حق کارگزاری پرداخت کرده‌ایم درحالیکه این موضوع صحیح نیست. در نسخه‌ای از قرارداد که دارای اشتباه تایپی بود این عدد نگارش شده و به کمیته انضباطی رفته بود اما نسخه اصلاحی و اصلی که در اختیار سازمان لیگ بوده، با این عدد متفاوت است و عدد صحیح یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده است.»

4326